Analiza procesu obsługi klienta w autoryzowanej stacji naprawy samochodów firmy Volkswagen
Description
- Author/supervisor:
- FILIPOWICZ, Michał
- URBAŃSKI, W. promotor
- Title: Analiza procesu obsługi klienta w autoryzowanej stacji naprawy samochodów firmy Volkswagen
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2013
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Eksploatacja samochodów i inżynieria środowiska
- Physical description: 71 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-9522
- 002 b 1 f a
- 100 1 FILIPOWICZ, Michał
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza procesu obsługi klienta w autoryzowanej stacji naprawy samochodów firmy Volkswagen
- 201 f Michał Filipowicz, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2013
- 215 a 71 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Eksploatacja samochodów i inżynieria środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2013
- 820 a 9522 b WZ/5178
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/5178
- Date: 2013
- Title: Analiza procesu obsługi klienta w autoryzowanej stacji naprawy samochodów firmy Volkswagen
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2013
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/5178
- Copy location: Czytelnia