Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
Description
- Author/supervisor:
- SZCZEŚNIAK, Michał Jacek
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Physical description: 67 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-596
- 002 b 1 f a
- 100 1 SZCZEŚNIAK, Michał Jacek
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
- 201 f Michał Jacek Szcześniak, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 67 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
- 820 a 596 b ZM/296
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/296
- Date: 2005
- Title: Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/296
- Copy location: Czytelnia