Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • SZCZEŚNIAK, Michał Jacek
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Title: Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Physical description: 67 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-596
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 SZCZEŚNIAK, Michał Jacek
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Rola Internetu w promocji usług turystycznych : analiza porównawcza witryn wybranych biur podróży
  • 201 f Michał Jacek Szcześniak, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 67 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
  • 820 a 596 b ZM/296

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/296
  • Copy location: Czytelnia