Zarządzanie potrzebami klientów (CRM) na przykładzie jednostki bankowej

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • ZDUŃCZYK, Przemysław Konrad
    • ŚWIETLIK, W. promotor
  • Title: Zarządzanie potrzebami klientów (CRM) na przykładzie jednostki bankowej
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Physical description: 84 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-736
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ZDUŃCZYK, Przemysław Konrad
  • 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
  • 200 a Zarządzanie potrzebami klientów (CRM) na przykładzie jednostki bankowej
  • 201 f Przemysław Konrad Zduńczyk, promotor W. Świetlik
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 84 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
  • 820 a 736 b ZM/336

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/336
  • Copy location: Czytelnia