Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie koncernu Pepsi
Description
- Author/supervisor:
- KRUPA, Sławomir Jarosław
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie koncernu Pepsi
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2008
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- Physical description: 137 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1287
- 002 b 1 f a
- 100 1 KRUPA, Sławomir Jarosław
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie koncernu Pepsi
- 201 f Sławomir Jarosław Krupa, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a 137 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
- 820 a 1287 b ZM/515
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/515
- Date: 2008
- Title: Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie koncernu Pepsi
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/515
- Copy location: Czytelnia