Analiza strategii marketingowej i jej wpływ na konkurencyjność banku na przykładzie banku internetowego i tradycyjnego
Description
- Author/supervisor:
- HERSE, Karol Olgierd
- CETNER, J. promotor
- Title: Analiza strategii marketingowej i jej wpływ na konkurencyjność banku na przykładzie banku internetowego i tradycyjnego
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2008
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- Physical description: 115 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1351
- 002 b 1 f a
- 100 1 HERSE, Karol Olgierd
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Analiza strategii marketingowej i jej wpływ na konkurencyjność banku na przykładzie banku internetowego i tradycyjnego
- 201 f Karol Olgierd Herse, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a 115 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
- 820 a 1351 b ZM/549
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/549
- Date: 2008
- Title: Analiza strategii marketingowej i jej wpływ na konkurencyjność banku na przykładzie banku internetowego i tradycyjnego
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/549
- Copy location: Czytelnia