Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
Description
- Author/supervisor:
- TWARKOWSKI, Wiktor Jerzy
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2012
- Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- Physical description: 60 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1714
- 002 b 1 f a
- 100 1 TWARKOWSKI, Wiktor Jerzy
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
- 201 f Wiktor Jerzy Twarkowski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
- 215 a 60 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2012
- 820 a 1714 b ZM/680
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: ZM/680
- Date: 2012
- Title: Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2012
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: ZM/680
- Copy location: Czytelnia