Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach

Library catalog
WSEiZ MAGISTER
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • TWARKOWSKI, Wiktor Jerzy
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Title: Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2012
  • Department and direction: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • Physical description: 60 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1714
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 TWARKOWSKI, Wiktor Jerzy
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Procedury tworzenia i marketingowe znaczenie baz danych o klientach
  • 201 f Wiktor Jerzy Twarkowski, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
  • 215 a 60 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2012
  • 820 a 1714 b ZM/680

Dublin Core

Copies

  • Signature: ZM/680
  • Copy location: Czytelnia