Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • ARCISZEWSKI, Artur
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Title: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2001
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 57, [3] s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-375
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ARCISZEWSKI, Artur
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
  • 201 f Artur Arciszewski, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 57, [3] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
  • 820 a 375 b WZ/2220

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/2220
  • Copy location: Czytelnia