Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
Description
- Author/supervisor:
- ARCISZEWSKI, Artur
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2001
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 57, [3] s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-375
- 002 b 1 f a
- 100 1 ARCISZEWSKI, Artur
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
- 201 f Artur Arciszewski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 57, [3] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 375 b WZ/2220
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/2220
- Date: 2001
- Title: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2001
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/2220
- Copy location: Czytelnia