Reklama w Internecie na rynku budowlanym na przykładzie firmy Hydrostop
Description
- Author/supervisor:
- ELERT, Grzegorz
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Reklama w Internecie na rynku budowlanym na przykładzie firmy Hydrostop
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2002
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 49 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1622
- 002 b 1 f a
- 100 1 ELERT, Grzegorz
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Reklama w Internecie na rynku budowlanym na przykładzie firmy Hydrostop
- 201 f Grzegorz Elert, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 49 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1622 b WZ/2681
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/2681
- Date: 2002
- Title: Reklama w Internecie na rynku budowlanym na przykładzie firmy Hydrostop
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2002
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/2681
- Copy location: Czytelnia