Badania marketingowe jako jedna z podstaw decyzji w przedsiębiorstwie
Description
- Author/supervisor:
- ZIELIŃSKI, Arkadiusz
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Badania marketingowe jako jedna z podstaw decyzji w przedsiębiorstwie
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2002
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 58 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1817
- 002 b 1 f a
- 100 1 ZIELIŃSKI, Arkadiusz
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Badania marketingowe jako jedna z podstaw decyzji w przedsiębiorstwie
- 201 f Arkadiusz Zieliński, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 58 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1817 b WZ/2876
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/2876
- Date: 2002
- Title: Badania marketingowe jako jedna z podstaw decyzji w przedsiębiorstwie
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2002
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/2876
- Copy location: Czytelnia