Strategia wprowadzania nowych produktów FMCG na rynek na przykładzie firmy ICE
Description
- Author/supervisor:
- WIAK, Piotr
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Strategia wprowadzania nowych produktów FMCG na rynek na przykładzie firmy ICE
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2003
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 82 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2355
- 002 b 1 f a
- 100 1 WIAK, Piotr
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia wprowadzania nowych produktów FMCG na rynek na przykładzie firmy ICE
- 201 f Piotr Wiak, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 82 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
- 820 a 2355 b WZ/3146
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/3146
- Date: 2003
- Title: Strategia wprowadzania nowych produktów FMCG na rynek na przykładzie firmy ICE
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2003
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/3146
- Copy location: Czytelnia