Public relations : wpływ na rozwój i wizerunek firmy na przykładzie Generali
Description
- Author/supervisor:
- OZGA, Mirosław
- STEFAŃSKA, E. promotor
- Title: Public relations : wpływ na rozwój i wizerunek firmy na przykładzie Generali
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2003
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 78 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2628
- 002 b 1 f a
- 100 1 OZGA, Mirosław
- 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
- 200 a Public relations : wpływ na rozwój i wizerunek firmy na przykładzie Generali
- 201 f Mirosław Ozga, promotor E. Stefańska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 78 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
- 820 a 2628 b WZ/3419
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/3419
- Date: 2003
- Title: Public relations : wpływ na rozwój i wizerunek firmy na przykładzie Generali
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2003
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/3419
- Copy location: Czytelnia