Rola reklamy w upowszechnianiu innowacji na podstawie Przemysłowego Instytutu Elektroniki

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • DEJA, Sebastian
    • PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • Title: Rola reklamy w upowszechnianiu innowacji na podstawie Przemysłowego Instytutu Elektroniki
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 40 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2986
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 DEJA, Sebastian
  • 100 1 PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • 200 a Rola reklamy w upowszechnianiu innowacji na podstawie Przemysłowego Instytutu Elektroniki
  • 201 f Sebastian Deja, promotor Z. Piątkowski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 40 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 2986 b WZ/1576

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/1576
  • Copy location: Czytelnia