Wprowadzenie na rynek nowego produktu jako element strategii marketingowej na przykładzie rynku motoryzacyjnego
Description
- Author/supervisor:
- OLEKSIAK, Andrzej
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Wprowadzenie na rynek nowego produktu jako element strategii marketingowej na przykładzie rynku motoryzacyjnego
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 94 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3655
- 002 b 1 f a
- 100 1 OLEKSIAK, Andrzej
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Wprowadzenie na rynek nowego produktu jako element strategii marketingowej na przykładzie rynku motoryzacyjnego
- 201 f Andrzej Oleksiak, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 94 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 3655 b WZ/1469
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/1469
- Date: 2000
- Title: Wprowadzenie na rynek nowego produktu jako element strategii marketingowej na przykładzie rynku motoryzacyjnego
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2000
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/1469
- Copy location: Czytelnia