Strategie produktu i promocji jako czynnik konkurencji na rynku samochodów osobowych
Description
- Author/supervisor:
- SASIN, Bożena
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Strategie produktu i promocji jako czynnik konkurencji na rynku samochodów osobowych
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 65 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3776
- 002 b 1 f a
- 100 1 SASIN, Bożena
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategie produktu i promocji jako czynnik konkurencji na rynku samochodów osobowych
- 201 f Bożena Sasin, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a [1], 65 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 3776 b WZ/1348
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/1348
- Date: 2000
- Title: Strategie produktu i promocji jako czynnik konkurencji na rynku samochodów osobowych
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2000
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/1348
- Copy location: Czytelnia