Proces tworzenia korzystnego wizerunku w oparciu o nową markę na przykładzie PKN Orlen
Description
- Author/supervisor:
- RAJEWSKA, Agnieszka
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Proces tworzenia korzystnego wizerunku w oparciu o nową markę na przykładzie PKN Orlen
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 40 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3855
- 002 b 1 f a
- 100 1 RAJEWSKA, Agnieszka
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Proces tworzenia korzystnego wizerunku w oparciu o nową markę na przykładzie PKN Orlen
- 201 f Agnieszka Rajewska, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a [1], 40 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 3855 b WZ/3855
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/3855
- Date: 2004
- Title: Proces tworzenia korzystnego wizerunku w oparciu o nową markę na przykładzie PKN Orlen
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2004
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/3855
- Copy location: Czytelnia