Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • DANIELAK, Marcin
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Title: Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 42 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3952
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 DANIELAK, Marcin
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
  • 201 f Marcin Danielak, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 42 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3952 b WZ/1229

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/1229
  • Copy location: Czytelnia