Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
Description
- Author/supervisor:
- DANIELAK, Marcin
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2000
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 42 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3952
- 002 b 1 f a
- 100 1 DANIELAK, Marcin
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
- 201 f Marcin Danielak, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 42 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 3952 b WZ/1229
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/1229
- Date: 2000
- Title: Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na rynku usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz Polska S.A. (1997-1999)
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2000
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/1229
- Copy location: Czytelnia