Segmentyacja rynku : istota i znaczenie dla firm stosujących marketing
Description
- Author/supervisor:
- SOBIESKI, Rafał
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Segmentyacja rynku : istota i znaczenie dla firm stosujących marketing
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 49 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4244
- 002 b 1 f a
- 100 1 SOBIESKI, Rafał
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Segmentyacja rynku : istota i znaczenie dla firm stosujących marketing
- 201 f Rafał Sobieski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [1], 49 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4244 b WZ/937
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/937
- Date: 1999
- Title: Segmentyacja rynku : istota i znaczenie dla firm stosujących marketing
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/937
- Copy location: Czytelnia