Strategia marketingowa na rynku wydawniczym na przykładzie firmy LT&P Sp. z o.o.
Description
- Author/supervisor:
- ROŻEK, Tomasz
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Strategia marketingowa na rynku wydawniczym na przykładzie firmy LT&P Sp. z o.o.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 53 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4570
- 002 b 1 f a
- 100 1 ROŻEK, Tomasz
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Strategia marketingowa na rynku wydawniczym na przykładzie firmy LT&P Sp. z o.o.
- 201 f Tomasz Rożek, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [1], 53 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4570 b WZ/612
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/612
- Date: 1999
- Title: Strategia marketingowa na rynku wydawniczym na przykładzie firmy LT&P Sp. z o.o.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/612
- Copy location: Czytelnia