Kampania reklamowa na rynku wydawniczym na przykładzie tygodnika Fakty
Description
- Author/supervisor:
- PIEKUT, Iwona
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Kampania reklamowa na rynku wydawniczym na przykładzie tygodnika Fakty
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [2], 55, [1] s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4628
- 002 b 1 f a
- 100 1 PIEKUT, Iwona
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Kampania reklamowa na rynku wydawniczym na przykładzie tygodnika Fakty
- 201 f Iwona Piekut, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [2], 55, [1] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4628 b WZ/554
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/554
- Date: 1999
- Title: Kampania reklamowa na rynku wydawniczym na przykładzie tygodnika Fakty
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/554
- Copy location: Czytelnia