Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Browary Warszawskie Królewskie S.A.
Description
- Author/supervisor:
- ORZOŁ, Tomasz
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Title: Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Browary Warszawskie Królewskie S.A.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 55 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4737
- 002 b 1 f a
- 100 1 ORZOŁ, Tomasz
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Browary Warszawskie Królewskie S.A.
- 201 f Tomasz Orzoł, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 55 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4737 b WZ/445
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/445
- Date: 1999
- Title: Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Browary Warszawskie Królewskie S.A.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/445
- Copy location: Czytelnia