System obsługi klienta w Banku PKO BP : kierunki doskonalenia
Description
- Author/supervisor:
- SUSZKO, Joanna
- LISIECKI, M. promotor
- Title: System obsługi klienta w Banku PKO BP : kierunki doskonalenia
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 65 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4743
- 002 b 1 f a
- 100 1 SUSZKO, Joanna
- 100 1 LISIECKI, M. promotor
- 200 a System obsługi klienta w Banku PKO BP : kierunki doskonalenia
- 201 f Joanna Suszko, promotor M. Lisiecki
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [1], 65 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4743 b WZ/439
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/439
- Date: 1999
- Title: System obsługi klienta w Banku PKO BP : kierunki doskonalenia
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/439
- Copy location: Czytelnia