Strategia wprowadzania produktu na rynek i jego marka na przykładzie wybranej firmy
Description
- Author/supervisor:
- ZACKIEWICZ, Anna
- PIĄTKOWSKI, Z. promotor
- Title: Strategia wprowadzania produktu na rynek i jego marka na przykładzie wybranej firmy
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1999
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 65 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4754
- 002 b 1 f a
- 100 1 ZACKIEWICZ, Anna
- 100 1 PIĄTKOWSKI, Z. promotor
- 200 a Strategia wprowadzania produktu na rynek i jego marka na przykładzie wybranej firmy
- 201 f Anna Zackiewicz, promotor Z. Piątkowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 65 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4754 b WZ/428
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/428
- Date: 1999
- Title: Strategia wprowadzania produktu na rynek i jego marka na przykładzie wybranej firmy
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1999
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/428
- Copy location: Czytelnia