Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
Description
- Author/supervisor:
- MALEC, Robert
- PAWLAK, Z. promotor
- Title: Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1998
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 73 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4908
- 002 b 1 f a
- 100 1 MALEC, Robert
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
- 201 f Robert Malec, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
- 215 a [1], 73 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
- 820 a 4908 b WZ/274
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/274
- Date: 1998
- Title: Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 1998
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/274
- Copy location: Czytelnia