Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie firmy Renault

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • JAŹWIŃSKA, Edyta
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Title: Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie firmy Renault
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 1998
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 65 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-5055
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAŹWIŃSKA, Edyta
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie firmy Renault
  • 201 f Edyta Jaźwińska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
  • 215 a 65 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
  • 820 a 5055 b WZ/127

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/127
  • Copy location: Czytelnia