Marketing bezpośredni na przykładzie Wydawnictw Normalizacyjnych Alfa-Wero Sp. z o.o.
Description
- Author/supervisor:
- BARC, Violetta
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Marketing bezpośredni na przykładzie Wydawnictw Normalizacyjnych Alfa-Wero Sp. z o.o.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: [1], 83 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5228
- 002 b 1 f a
- 100 1 BARC, Violetta
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Marketing bezpośredni na przykładzie Wydawnictw Normalizacyjnych Alfa-Wero Sp. z o.o.
- 201 f Violetta Barc, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a [1], 83 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 5228 b WZ/3902
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/3902
- Date: 2004
- Title: Marketing bezpośredni na przykładzie Wydawnictw Normalizacyjnych Alfa-Wero Sp. z o.o.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2004
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/3902
- Copy location: Czytelnia