Dystrybucja jako element marketingu-mix na przykładzie firmy handlowej Abra S.A.

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • MULARCZYK, Michał
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Title: Dystrybucja jako element marketingu-mix na przykładzie firmy handlowej Abra S.A.
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: 82, [14] s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-5708
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MULARCZYK, Michał
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Dystrybucja jako element marketingu-mix na przykładzie firmy handlowej Abra S.A.
  • 201 f Michał Mularczyk, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 82, [14] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
  • 820 a 5708 b WZ/4040

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/4040
  • Copy location: Czytelnia