Rola public relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Atrium Sp. z o.o.

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • DUSZYŃSKI, Paweł
    • CETNER, J. promotor
  • Title: Rola public relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Atrium Sp. z o.o.
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2004
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Physical description: [1], 56 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-5740
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 DUSZYŃSKI, Paweł
  • 100 1 CETNER, J. promotor
  • 200 a Rola public relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Atrium Sp. z o.o.
  • 201 f Paweł Duszyński, promotor J. Cetner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a [1], 56 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
  • 820 a 5740 b WZ/4015

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/4015
  • Copy location: Czytelnia