Strategia marketingowa na przykładzie firmy samochodowej Nissan
Description
- Author/supervisor:
- MILEWSKA, Agnieszka
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Title: Strategia marketingowa na przykładzie firmy samochodowej Nissan
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2005
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Physical description: 68 s. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6492
- 002 b 1 f a
- 100 1 MILEWSKA, Agnieszka
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia marketingowa na przykładzie firmy samochodowej Nissan
- 201 f Agnieszka Milewska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 68 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6492 b WZ/4421
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4421
- Date: 2005
- Title: Strategia marketingowa na przykładzie firmy samochodowej Nissan
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2005
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4421
- Copy location: Czytelnia