Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie na przykładzie Departamentu Obsługi Klienta w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
Description
- Author/supervisor:
- MAGUZA, Małgorzata
- SMOLEŃ A., promotor
- Title: Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie na przykładzie Departamentu Obsługi Klienta w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2006
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Physical description: 68 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6548
- 002 b 1 f a
- 100 1 MAGUZA, Małgorzata
- 100 1 SMOLEŃ A., promotor
- 200 a Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie na przykładzie Departamentu Obsługi Klienta w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
- 201 f Małgorzata Maguza, promotor A. Smoleń
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 68 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
- 820 a 6548 b WZ/4438
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4438
- Date: 2006
- Title: Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie na przykładzie Departamentu Obsługi Klienta w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2006
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4438
- Copy location: Czytelnia