Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie firmy Allianz
Description
- Author/supervisor:
- WOŁOSZCZUK, Alicja Zofia
- SAJDAKOWSKA, M. promotor
- Title: Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie firmy Allianz
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2007
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Physical description: 73 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7273
- 002 b 1 f a
- 100 1 WOŁOSZCZUK, Alicja Zofia
- 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
- 200 a Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie firmy Allianz
- 201 f Alicja Zofia Wołoszczuk, promotor M. Sajdakowska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 73 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 7273 b WZ/4635
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4635
- Date: 2007
- Title: Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie firmy Allianz
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2007
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4635
- Copy location: Czytelnia