Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
Description
- Author/supervisor:
- KOWALSKI, Tomasz
- SAJDAKOWSKA, M. promotor
- Title: Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2008
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Physical description: [1], 57 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7477
- 002 b 1 f a
- 100 1 KOWALSKI, Tomasz
- 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
- 200 a Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
- 201 f Tomasz Kowalski, promotor M. Sajdakowska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a [1], 57 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
- 820 a 7477 b WZ/4690
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4690
- Date: 2008
- Title: Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4690
- Copy location: Czytelnia