Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • KOWALSKI, Tomasz
    • SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • Title: Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2008
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • Physical description: [1], 57 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7477
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOWALSKI, Tomasz
  • 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • 200 a Znaczenie marki w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów spożywczych
  • 201 f Tomasz Kowalski, promotor M. Sajdakowska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
  • 215 a [1], 57 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
  • 820 a 7477 b WZ/4690

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/4690
  • Copy location: Czytelnia