Narzędzia pozareklamowe marketingu politycznego na podstawie kampanii wyborczej PO w 2007 r.
Opis
- Autor/Promotor:
- NOWAK, Sylwia Olga
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Narzędzia pozareklamowe marketingu politycznego na podstawie kampanii wyborczej PO w 2007 r.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 68 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8446
- 002 b 1 f a
- 100 1 NOWAK, Sylwia Olga
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Narzędzia pozareklamowe marketingu politycznego na podstawie kampanii wyborczej PO w 2007 r.
- 201 f Sylwia Olga Nowak, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 68 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2010
- 820 a 8446 b WZ/5007
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5007
- Data: 2010
- Tytuł: Narzędzia pozareklamowe marketingu politycznego na podstawie kampanii wyborczej PO w 2007 r.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2010
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5007
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia