Marketingowa strategia produktu na przykładzie banku Euro Bank S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • NOWCZEK, Kinga Anna
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Marketingowa strategia produktu na przykładzie banku Euro Bank S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2011
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: 49 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8784
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 NOWCZEK, Kinga Anna
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Marketingowa strategia produktu na przykładzie banku Euro Bank S.A.
  • 201 f Kinga Anna Nowaczek, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2011
  • 215 a 49 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie 2011
  • 820 a 8784 b WZ/5101

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/5101
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia