Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • RUDNICKA, Ewa Sylwia
    • CETNER, J. promotor
  • Tytuł: Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2011
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: 89 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8785
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 RUDNICKA, Ewa Sylwia
  • 100 1 CETNER, J. promotor
  • 200 a Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
  • 201 f Ewa Sylwia Rudnicka, promotor J. Cetner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2011
  • 215 a 89 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie 2011
  • 820 a 8785 b WZ/5102

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/5102
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia