Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
Opis
- Autor/Promotor:
- RUDNICKA, Ewa Sylwia
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2011
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 89 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8785
- 002 b 1 f a
- 100 1 RUDNICKA, Ewa Sylwia
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
- 201 f Ewa Sylwia Rudnicka, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2011
- 215 a 89 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2011
- 820 a 8785 b WZ/5102
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5102
- Data: 2011
- Tytuł: Promocja jako narzędzie marketingowe w kampanii wyborczej kandydatów na prezydenta Warszawy w 2010 roku
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2011
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5102
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia