Strategia promocji internetowego portalu społecznościowego GoldenLine.pl

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MACIEJEWSKA, Małgorzata
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Strategia promocji internetowego portalu społecznościowego GoldenLine.pl
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2012
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-9546
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MACIEJEWSKA, Małgorzata
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Strategia promocji internetowego portalu społecznościowego GoldenLine.pl
  • 201 f Małgorzata Maciejewska, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
  • 215 a [1], 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2012
  • 820 a 9546 b WZ/5203

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/5203
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia