Obsługa klienta jako narzędzie marketingu w przedsiębiorstwie TP S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- GRYGO, Ewa Julia
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Obsługa klienta jako narzędzie marketingu w przedsiębiorstwie TP S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2012
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Grafika komputerowa i promocja internetowa
- Opis fizyczny: 89 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
- Uwagi: PRACA ZASTRZEŻONA
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-9555
- 002 b 1 f a
- 100 1 GRYGO, Ewa Julia
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Obsługa klienta jako narzędzie marketingu w przedsiębiorstwie TP S.A.
- 201 f Ewa Julia Grygo, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
- 215 a 89 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Grafika komputerowa i promocja internetowa
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2012
- 699 a PRACA ZASTRZEŻONA
- 820 a 9555 b WZ/5212
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5212
- Data: 2012
- Tytuł: Obsługa klienta jako narzędzie marketingu w przedsiębiorstwie TP S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2012
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5212
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia