Tworzenie identyfikacji wizualnej dla marki ViaAroma zajmującej się sprzedażą biżuterii, olejków eterycznych oraz świadczeniem usług w zakresie aromaterapii

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • TECŁAW, Aleksander
    • JAWOROWSKI, P. promotor
  • Tytuł: Tworzenie identyfikacji wizualnej dla marki ViaAroma zajmującej się sprzedażą biżuterii, olejków eterycznych oraz świadczeniem usług w zakresie aromaterapii
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2021
  • Wydział i kierunek: Wydział Architektury, Kierunek: Wzornictwo Specjalność: Projektowanie komunikacji wizualnej i reklamy
  • Opis fizyczny: 39 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-12222
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 TECŁAW, Aleksander
  • 100 1 JAWOROWSKI, P. promotor
  • 200 a Tworzenie identyfikacji wizualnej dla marki ViaAroma zajmującej się sprzedażą biżuterii, olejków eterycznych oraz świadczeniem usług w zakresie aromaterapii
  • 201 f Aleksander Tecław, promotor P. Jaworowski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2021
  • 215 a 39 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Architektury x Kierunek: Wzornictwo x Specjalność: Projektowanie komunikacji wizualnej i reklamy
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Wzornictwo 2021
  • 820 a 12222 b WA/4100

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WA/4100
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia