Social media in marketing based on Panjab University and University of Oxford
Opis
- Autor/Promotor:
- SINGH, Gagandeep
- ADAMIAK, K. supervisor
- Tytuł: Social media in marketing based on Panjab University and University of Oxford
- Miejsce i data obrony: Warsaw WSEiZ 2020
- Wydział i kierunek: Faculty of Engineering and Management, Field of study: Management Speciality: International business
- Opis fizyczny: 59 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Diploma thesis
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-12337
- 002 b 1 f a
- 100 1 SINGH, Gagandeep
- 100 1 ADAMIAK, K. supervisor
- 200 a Social media in marketing based on Panjab University and University of Oxford
- 201 f Gagandeep Singh, supervisor K. Adamiak
- 210 a Warsaw c WSEiZ d 2020
- 215 a 59 s. b il. c 30 cm
- 225 a Faculty of Engineering and Management x Field of study: Management x Speciality: International business
- 300 a Diploma thesis
- 600 a Management 2020
- 820 a 12337 b WZ/5849
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5849
- Data: 2020
- Tytuł: Social media in marketing based on Panjab University and University of Oxford
- Miejsce wydania: Warsaw
- Słowa kluczowe: Management 2020
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5849
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia