Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • SAMULSKA, Joanna
    • BULSKA, E. promotor
  • Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Ochrona przyrody i krajobrazu
  • Opis fizyczny: 81 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-62
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 SAMULSKA, Joanna
  • 100 1 BULSKA, E. promotor
  • 200 a Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
  • 201 f Joanna Samulska, promotor E. Bulska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 81 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Ochrona przyrody i krajobrazu
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Ochrona Środowiska 2002
  • 820 a 62 b EM/62

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: EM/62
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia