Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
Opis
- Autor/promotor:
- SAMULSKA, Joanna
- BULSKA, E. promotor
- Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Ochrona przyrody i krajobrazu
- Opis fizyczny: 81 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-62
- 002 b 1 f a
- 100 1 SAMULSKA, Joanna
- 100 1 BULSKA, E. promotor
- 200 a Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- 201 f Joanna Samulska, promotor E. Bulska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 81 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Ochrona przyrody i krajobrazu
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Ochrona Środowiska 2002
- 820 a 62 b EM/62
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: EM/62
- Data: 2002
- Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Ochrona Środowiska 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: EM/62
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia