Public relations jako sposób kreowania image'u firmy na przykładzie Agencji Sigma International Poland

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • RYKOWSKA, Katarzyna
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Public relations jako sposób kreowania image'u firmy na przykładzie Agencji Sigma International Poland
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • Opis fizyczny: 69, [1] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-101
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 RYKOWSKA, Katarzyna
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Public relations jako sposób kreowania image'u firmy na przykładzie Agencji Sigma International Poland
  • 201 f Katarzyna Rykowska, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 69, [1] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Ochrona Środowiska 2002
  • 820 a 101 b EM/101

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: EM/101
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia