Analiza efektywności badań marketingowych na przykładzie działalności firmy Magnus
Opis
- Autor/promotor:
- MASZKIEWICZ, Barbara Martyna
- SZOSTAK, J. promotor
- Tytuł: Analiza efektywności badań marketingowych na przykładzie działalności firmy Magnus
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- Opis fizyczny: 93 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-116
- 002 b 1 f a
- 100 1 MASZKIEWICZ, Barbara Martyna
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Analiza efektywności badań marketingowych na przykładzie działalności firmy Magnus
- 201 f Barbara Martyna Maszkiewicz, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 93 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Ochrona Środowiska 2003
- 820 a 116 b EM/116
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: EM/116
- Data: 2003
- Tytuł: Analiza efektywności badań marketingowych na przykładzie działalności firmy Magnus
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Ochrona Środowiska 2003
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: EM/116
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia