Analiza promocji jako instrumentu strategii marketingowej przedsiębiorstwa na wybranym przykładzie koncernu Mitsubishi

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • ŁUKASIAK, Jarosław Piotr
    • BICZYŃSKI, S. promotor
  • Tytuł: Analiza promocji jako instrumentu strategii marketingowej przedsiębiorstwa na wybranym przykładzie koncernu Mitsubishi
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • Opis fizyczny: 85 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-373
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ŁUKASIAK, Jarosław Piotr
  • 100 1 BICZYŃSKI, S. promotor
  • 200 a Analiza promocji jako instrumentu strategii marketingowej przedsiębiorstwa na wybranym przykładzie koncernu Mitsubishi
  • 201 f Jarosław Piotr Łukasiak, promotor S. Biczyński
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 85 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ochroną środowiska
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Ochrona Środowiska 2004
  • 820 a 373 b EM/273

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: EM/273
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia