Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
Opis
- Autor/promotor:
- MARCINKOWSKI, Jacek
- SMOLEŃ, A. promotor
- Tytuł: Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- Opis fizyczny: 138, [1] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-412
- 002 b 1 f a
- 100 1 MARCINKOWSKI, Jacek
- 100 1 SMOLEŃ, A. promotor
- 200 a Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
- 201 f Jacek Marcinkowski, promotor A. Smoleń
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a 138, [1] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
- 820 a 412 b ZM/112
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/112
- Data: 2003
- Tytuł: Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/112
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia