Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • MARCINKOWSKI, Jacek
    • SMOLEŃ, A. promotor
  • Tytuł: Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • Opis fizyczny: 138, [1] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-412
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MARCINKOWSKI, Jacek
  • 100 1 SMOLEŃ, A. promotor
  • 200 a Zasady świadczenia usług reklamowych na przykładzie Polskiego Radia
  • 201 f Jacek Marcinkowski, promotor A. Smoleń
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a 138, [1] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2003
  • 820 a 412 b ZM/112

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/112
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia