Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • RZYCKA, Dorota
    • ŚWIETLIK, W. promotor
  • Tytuł: Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • Opis fizyczny: 116 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-415
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 RZYCKA, Dorota
  • 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
  • 200 a Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • 201 f Dorota Rzycka, promotor W. Świetlik
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 116 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
  • 820 a 415 b ZM/115

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/115
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia