Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • GRABOWSKA, Renata
    • STEFAŃSKA, E. promotor
  • Tytuł: Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjaność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 73 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-420
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GRABOWSKA, Renata
  • 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
  • 200 a Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
  • 201 f Renata Grabowska, promotor E. Stefańska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 73 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjaność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
  • 820 a 420 b ZM/120

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/120
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia