Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
Opis
- Autor/promotor:
- GRABOWSKA, Renata
- STEFAŃSKA, E. promotor
- Tytuł: Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjaność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 73 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-420
- 002 b 1 f a
- 100 1 GRABOWSKA, Renata
- 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
- 200 a Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
- 201 f Renata Grabowska, promotor E. Stefańska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 73 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjaność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
- 820 a 420 b ZM/120
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/120
- Data: 2004
- Tytuł: Analiza public relations w internecie na przykładzie firmy Hewlett Packard Polska Sp. z o.o.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/120
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia