Strategia marketingowa jako czynnik sukcesu na przykładzie analizy rozwoju firmy Geant Polska Sp. z o.o.

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • ALBRYCH, Piotr
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategia marketingowa jako czynnik sukcesu na przykładzie analizy rozwoju firmy Geant Polska Sp. z o.o.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 47 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-490
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ALBRYCH, Piotr
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia marketingowa jako czynnik sukcesu na przykładzie analizy rozwoju firmy Geant Polska Sp. z o.o.
  • 201 f Piotr Albrych, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 47 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2004
  • 820 a 490 b ZM/190

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/190
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia