Organizacja służby serwisowej w firmie handlowo-usługowej na przykładzie firmy ZP

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • MAJEWSKI, Piotr Paweł
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Organizacja służby serwisowej w firmie handlowo-usługowej na przykładzie firmy ZP
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 107 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-571
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MAJEWSKI, Piotr Paweł
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Organizacja służby serwisowej w firmie handlowo-usługowej na przykładzie firmy ZP
  • 201 f Piotr Paweł Majewski, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 107 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
  • 820 a 571 b ZM/271

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/271
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia