Strategia wprowadzenia na rynek i dystrybucji produktu na przykładzie Gustafs Home Edition
Opis
- Autor/promotor:
- LECH, Grzegorz
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategia wprowadzenia na rynek i dystrybucji produktu na przykładzie Gustafs Home Edition
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 70 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-704
- 002 b 1 f a
- 100 1 LECH, Grzegorz
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia wprowadzenia na rynek i dystrybucji produktu na przykładzie Gustafs Home Edition
- 201 f Grzegorz Lech, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 70 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
- 820 a 704 b ZM/304
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/304
- Data: 2005
- Tytuł: Strategia wprowadzenia na rynek i dystrybucji produktu na przykładzie Gustafs Home Edition
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/304
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia