Zastosowanie marketingu internetowego na rynku telekomunikacyjnym na podstawie firmy Siemens
Opis
- Autor/promotor:
- SKALIJ, Hanna Dorota
- ŚWIETLIK, W. promotor
- Tytuł: Zastosowanie marketingu internetowego na rynku telekomunikacyjnym na podstawie firmy Siemens
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 81 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-735
- 002 b 1 f a
- 100 1 SKALIJ, Hanna Dorota
- 100 1 ŚWIETLIK, W. promotor
- 200 a Zastosowanie marketingu internetowego na rynku telekomunikacyjnym na podstawie firmy Siemens
- 201 f Hanna Dorota Skalij, promotor W. Świetlik
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 81 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
- 820 a 735 b ZM/335
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/335
- Data: 2005
- Tytuł: Zastosowanie marketingu internetowego na rynku telekomunikacyjnym na podstawie firmy Siemens
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/335
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia