Globalizacja a strategie marketingowe firm na przykładzie przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • BALL, Czesław Jan
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Globalizacja a strategie marketingowe firm na przykładzie przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 96 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-883
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 BALL, Czesław Jan
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Globalizacja a strategie marketingowe firm na przykładzie przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej
  • 201 f Czesław Jan Ball, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 96 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
  • 820 a 883 b ZM/384

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/384
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia